Saturday 11 June 2011

what mean SISTER ?

Well..
i always treat you all as my close sister 
got what things share with you all ...
i think you all will understand me after last time that things happen to us again..
i know you all worry me ..
you all use wrong way to take care of me ...
aikxx ....
whyy?? 
this things happen to me again ..
you all know how deep i love him 
but you all still dont understand ...
你们我的好姐妹。。
每次我需要你们的时候你们总是来安慰我
但是你们用错方式来担心我了
每次我饿的时候你们总是请我。。
我知道他的脾气是有点坏
但是他是爱我的。。
他对我好的时候你们都没看到。。
其实他是很疼我的。。。
他骂我是为我好的。。
不是无理取闹。。。
他不想我学坏罢了。。。。
很多东西你们不知道。。
希望你们可以能了解我们的感受。。
其实我比谁都痛苦。。
因为的不到你们谅解。。
你们知道吗?/
我手掌是肉手背也是肉。。
你叫我怎么选择。。
换个角色。。
你们又会怎么做呢??
如果你们遇到真的很爱很爱的人。。
那请问你们又会这么做呢?
我现在也不会过。。
因为我心很痛很痛。。
你们好像都不是站在我这一边。。
给我可以有个依靠。。
我希望你们能体谅我感受。。。







THE END




No comments:

Post a Comment